FAQ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
-
Αν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, πώς μπορώ να μάθω πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο;
Οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κλικ στο «Παρακολούθηση διαθεσιμότητας» για το επιθυμητό προϊόν. Μόλις το προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο, θα λάβουν ένα email. -
Δεν μπορώ να βρω το επιθυμητό προϊόν στο κατάστημα. Μπορείτε να το παραγγείλετε για εμένα;
Αν το επιθυμητό προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, μπορείτε να ενημερωθείτε μέσω email ή τηλεφώνου. Εναλλακτικά, μπορείτε να «παρακολουθήσετε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος» (αν είστε εγγεγραμμένος πελάτης). -
Χρειάζομαι ατομική προσφορά για σχολείο, σύλλογο ή οργάνωση. Τι πρέπει να κάνω;
Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email. Θα προετοιμάσουμε μια ατομική προσφορά με έκπτωση για εσάς. -
Έλαβα ένα προϊόν που διαφέρει από την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω τώρα;
Σε αυτήν την περίπτωση, εμείς θα καλύψουμε τα έξοδα επιστροφής ή αντικατάστασης του προϊόντος. Μεγαλύτερες παραγγελίες μπορεί να προκαλέσουν περιστασιακά τέτοιου είδους προβλήματα. Θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το ζήτημα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. -
Έχω πρόβλημα με την υποβολή της παραγγελίας μου. Πού μπορώ να βρω βοήθεια;
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου. Θα προσπαθήσουμε να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας μαζί σας. -
Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Φυσικά, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Σας ζητάμε απλά να μας ενημερώσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ώστε να προλάβουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία πριν την αποστολή. -
Πώς μπορώ να μάθω αν το προϊόν είναι διαθέσιμο;
Τα προϊόντα με ένδειξη «σε απόθεμα» ή «διαθέσιμο» είναι κατά 99% διαθέσιμα. Εάν κατά λάθος ένα τέτοιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε αμέσως και θα σας προσφέρουμε μια έκπτωση ως αποζημίωση. -
Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης, αν το προϊόν είναι σε απόθεμα;
Ο τυπικός χρόνος παράδοσης στην Ελλάδα είναι 3 εργάσιμες ημέρες. Σε ορισμένες περιοχές, η παράδοση μπορεί να διαρκέσει μια επιπλέον ημέρα.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ
-
Θα ήθελα να πληρώσω online, αλλά ανησυχώ μήπως χάσω χρήματα. Πώς πρέπει να προχωρήσω; Ένας ασφαλής τρόπος πληρωμής είναι μέσω PayPal - εάν το προϊόν δεν παραδοθεί, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια απευθείας από το PayPal.
-
Πώς μπορώ να πληρώσω; Μπορείτε να πληρώσετε online με κάρτα μέσω STRIPE ή PAYPAL. Επίσης, μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική μεταφορά. Τα στοιχεία πληρωμής για τη μεταφορά αποστέλλονται αυτόματα με την επιβεβαίωση της παραγγελίας.
-
Πού μπορώ να βρω το τιμολόγιο για τα εμπορεύματά μου; Θα βρείτε το τιμολόγιο στο πακέτο. Αν το χάσετε, μπορείτε να μας ζητήσετε αντίγραφο του τιμολογίου μέσω email.
-
Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου το συντομότερο δυνατό; Αποστέλλουμε τα εμπορεύματα μετά την παραλαβή της πληρωμής. Στην περίπτωση πληρωμής μέσω STRIPE ή PAYPAL, λαμβάνουμε την ειδοποίηση πληρωμής σχεδόν αμέσως και τα εμπορεύματα ετοιμάζονται για αποστολή. Οι παραγγελίες "με αντικαταβολή" αποστέλλονται αμέσως (πληρώνετε τον ταχυμεταφορέα κατά την παραλαβή).
-
Πώς λειτουργεί η πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς; Στην περίπτωση της τραπεζικής μεταφοράς, αποστέλλουμε τα εμπορεύματα μετά την πίστωση της πληρωμής στον λογαριασμό μας. Αυτό μπορεί να διαρκέσει 1-2 ημέρες.
-
Ποιος είναι ο αριθμός ελέγχου της κάρτας για πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα; Ο αριθμός ελέγχου βρίσκεται στην πίσω πλευρά της κάρτας σας. Είναι ένας τριψήφιος αριθμός (CVV).
ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
-
Πού βρίσκεται η παραγγελία μου; Αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας, θα σας στείλουμε τον «αριθμό παρακολούθησης» του δέματός σας. Έτσι, μπορείτε να ελέγξετε πού βρίσκεται το δέμα σας αυτή τη στιγμή.
-
Ο αριθμός παρακολούθησης του δέματος δεν λειτουργεί; Μερικές φορές μπορεί να συμβεί ότι ο «αριθμός παρακολούθησης» του δέματος είναι ενεργός μόνο το βράδυ. Αν ο «αριθμός παρακολούθησης» του δέματος δεν λειτουργεί ούτε την επόμενη μέρα, επικοινωνήστε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα.
-
Το προϊόν μου παραδόθηκε κατεστραμμένο; Αν ο κούριερ σας παραδώσει ένα εμφανώς κατεστραμμένο δέμα, παρακαλούμε να το φωτογραφίσετε και ενδεχομένως να ζητήσετε από τον κούριερ να συντάξει καταγγελία. Σε περίπτωση φθοράς του περιεχομένου του δέματος, επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου. Θα διεκπεραιώσουμε την αξίωση για το κατεστραμμένο προϊόν με την υπηρεσία παράδοσης (GLS ή DPD).
-
Το προϊόν δεν με ικανοποιεί και θέλω να το επιστρέψω. Πώς πρέπει να προχωρήσω; Παρακαλούμε ενημερώστε μας πρώτα μέσω email και θα προσπαθήσουμε να βρούμε την καλύτερη επιλογή επιστροφής του προϊόντος. Φυσικά, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός 30 ημερών χωρίς να δώσετε δικαιολογία. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να μας στείλετε το προϊόν στη διεύθυνση που αναγράφεται στο τιμολόγιο.
-
Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου; Όλες οι πληρωμένες παραγγελίες που λαμβάνουμε τις εργάσιμες ημέρες μέχρι τις 15:30 αποστέλλονται την ίδια ημέρα. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, θα σας ενημερώσουμε μέσω email.
-
Σε ποιες χώρες παραδίδετε; Μέσω του xtremgear.gr είναι δυνατή η αποστολή προϊόντων μόνο στην Ελλάδα. Για άλλες χώρες, παρακαλούμε να χρησιμοποιήσετε τις άλλες διαδικτυακές μας πλατφόρμες.
-
Ποιο είναι το κόστος αποστολής; Για παραγγελίες με συνολική αξία μέχρι 90 ευρώ, χρεώνουμε έξοδα αποστολής 5 ευρώ. Όλες οι παραγγελίες άνω των 90 ευρώ έχουν ΔΩΡΕΑΝ αποστολή.
-
Έχω κάνει πολλές παραγγελίες. Μπορούν να συνδυαστούν οι παραγγελίες; Αν τα προϊόντα δεν έχουν ακόμα αποσταλεί, μπορούμε να συνδυάσουμε τις παραγγελίες σας σε μία. Αν η συνολική αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 90 ευρώ, θα έχετε δικαίωμα δωρεάν αποστολής. Αν έχετε πληρώσει έξοδα μεταφοράς, θα σας επιστραφούν.