Διαδικασία παραπόνων
Όπου γίνονται πολλά ψώνια, ένα αντικείμενο μπορεί μερικές φορές να σπάσει. Εάν παρουσιαστεί κάποιο ελάττωμα στα προϊόντα που αγοράσατε κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, έχετε το νόμιμο δικαίωμα να διαμαρτυρηθείτε για το ελάττωμα αυτό. Η εγγύηση για τα νεοαγορασθέντα αγαθά είναι 2 έτη. Αρχίζει από την ημέρα της αγοράς.
1. Παρακαλούμε να μας στείλετε τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω της φόρμας καταγγελίας.
Περιγραφή της βλάβης: ποια είναι η βλάβη, πού βρίσκεται, πώς εκδηλώνεται, πότε εμφανίστηκε η βλάβη.
2. Η ομάδα παραπόνων μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό και θα σας ενημερώσει για τα επόμενα βήματα.
3. Εάν το αντικείμενό σας πρέπει να σταλεί για επιθεώρηση, ζητάμε την κατανόησή σας ότι αυτό μπορεί να διαρκέσει κάποιο χρονικό διάστημα. Ειδικότερα, παρακαλούμε να μας επιστρέφετε τα υφασμάτινα είδη και τα παπούτσια σε πλυμένη ή καθαρισμένη κατάσταση.
Στείλτε το δέμα με τα εμπορεύματα στη διεύθυνση:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
98401, Lucenec, Σλοβακία
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους όρους καταγγελίας μας:
Η εγγύηση παρέχεται σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για ζημιές και ελαττώματα που προκύπτουν από ακατάλληλη χρήση, λειτουργία, αποθήκευση, αμελή ή εσφαλμένη φροντίδα και συντήρηση, υπερβολική χρήση ή ακατάλληλη επισκευή από μη εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σέρβις.